Challenge track25 gelanceerd

Geplaatst door    |   16 augustus 2016   |   Geen reacties

Het huidige business model van cross media bedrijven staat wereldwijd onder druk, ook in Vlaanderen. custodia iphone Daarom organiseert track25 deze challenge, waarin we op zoek gaan innovatieve businessideeën die de sector op z’n kop kunnen zetten. cover shop online Ben jij een student, starter of ondernemer? Ben je gebeten door cross media? Heb jij steeds het gevoel dat jouw ideeën een paar jaar voorlopen op de rest? Schrijf je dan nu in voor deze track25 challenge, laat je begeleiden & wie weet, wordt jouw idee wel de next big thing! Curator van dienst voor deze track25 challenge is Pieter Daelman (Bedenk). custodia samsung s7 edge INSCHRIJVEN VOOR 8 APRIL 2016 Mail je contactgegevens, aantal deelnemers indien groep (max 5) en sector naar info@track25.be. Vermeld ook tot welke categorie je behoort: student/ pre-starter/ starter/ entrepreneur/ intrapreneur/ andere. iphone 8 plus custodia   Waarom?

  • Het huidige businessmodel van de cross media bedrijven staat onder druk;
  • We willen de sector duurzamer maken met nieuwe ideeën, die de onderlinge samenwerking en het ondernemerschap in de sector stimuleren;
  • Verder willen we de zoektocht naar nieuwe inkomstenbronnen stimuleren. Tenslotte willen we zorgen voor een place to be voor de Vlaamse cross media.

Wat?

  • Met deze challenge gaan we op zoek naar businessideeën met een cross mediale kern (content/beleving via meer dan 1 mediakanaal);
  • De ideeën moeten innovatief zijn voor Vlaanderen;
  • We verwachten een weldoordachte businesscase. Deze zal door een jury tijdens de preselectie geëvalueerd worden op originaliteit en haalbaarheid;
  • De geselecteerde laureaten zullen vervolgens hun idee mogen pitchen tijdens het slotevent op dinsdag 10/05, waar een selecte groep investeerders aanwezig zal zijn.

  Wie?

  • We roepen studenten, pre-starters, starters, intrapreneurs en entrepreneurs op om zich in te schrijven;
  • De ideeën mogen zich richten naar alle doelgroepen (B2B & B2C), al moeten die wel duidelijk aantoonbaar gemaakt worden in de businesscase.

  Waar?

  • De businesscase toont een regionale verankering in de regio Mechelen-Vilvoorde aan;
  • De scope van de ideeën hoeft zich niet te beperken tot de regio Mechelen-Vilvoorde, integendeel. cover iphone Een internationale scope strekt tot aanbeveling;
  • Er zijn geen beperkingen wat distributiekanalen betreft.

  Wanneer?

  • De deelnemers dienen zich in te schrijven via mail (info@track25.be) voor 08/04.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *